Färga håret

Jag ska ju åka till Lettland snart och där ska jag färga håret. Och jag vet inte vilken färg jag ska färga. Har alltid velat ha blont hår men jag vet inte om jag vågar färga håret helt:P Nu har jag blonda slingor, funderade på att antingen göra mer slingor (jätte många) eller färga håret ljust brunt och sen färga till blont.. Aa men får fundera på det! Och jag vet inte ens om jag kommer att passa med blont hår, ngr säger ''jaa färga du kommer passa'' och ngr säger ''nee, du kommer inte passa'':S Så jag vet inte vad jag ska göra!:/ Jag har en syster (vi har bara samma pappa) vi liknar typ lite (tror jag) och hon har färgat håret blont och det är fint på henne.:)
Åh.. så jävla fin hårfärg! (Men så blont vill inte jag ha, det kommer inte passa:P)
Den här färgen jag kanske skulle vilja ha!
/Natasha
Kommentarer
ellybells säger:

Helgens frågestund avslutas ikväll, om du är en av mina trogna läsare så glöm inte att passa på att fråga. Svarar på samtliga frågor och kommentarer :) Glöm inte heller att du genom att skicka en kommentar får gratis publicitet på min blogg, då jag länkar alla identifierade bloggar som ställt en fråga!



http://ellybells.blogg.se/2012/february/fredag-till-sondag.html#comment

2012-02-19 / 12:27:49
URL: http://ellybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!