Gymnasieansökan

Hej!
Jag har typ tappat min mobil, asså här hemma nånstans haha. Och jag kan inte hitta den!! Börjar misstänka att mamma råkade ta med sig den haha:P Har gjort min gymnasieansökan idag, jag tror att det känns bra:) Jag är säker på min förstahandsval men sen dem andra så tvivlar jag lite på:/ Får väl hoppas på att jag kommer in i första:D Lägger upp lite bilder senare när jag har hittat min mobil (hoppas att jag hittar den!)
Nu sitter jag och här typ och asgarvar!! Kollar på modeller som ramlar på ''runways'' haha skit kul!!! Jag skulle dö om jag var den här tjejen!!
/Natasha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!